Blog

Kenia: Mombasa 2 t/m 6 augustus.

2 augustus Jambo! Vandaag nemen we een binnenlandse vlucht naar Mombasa. Een grote stad, de tweede stad van Kenia en ligt in het zuidoosten aan de Indische Oceaan. De stad […]

30/31 juli + 1 augustus 1

Sorry voor alle spam vandaag en alle lappen tekst. Vandaag gaan we een lange dag tegemoet. We gaan rijden naar de Mara Rivier. Een rivier die eigenlijk wereldberoemd is. En […]

29 juli Kenia

29 juli   Vandaag ben ik 22 jaar en 1 dag. Ik moet er toch wel een beetje aan wennen. Vannacht heeft een hippo de boel voor de deur onder […]

Kenia. 28 Juli. Birthday girl 2

Blog 28 juli Vandaag ben ik 22 jaar geworden. Herinneringen als klein meisje komen naar boven waarbij ik   bijna altijd op vakantie jarig was. Ik mocht zeker 3 keer […]

27 juli 2

27 juli De ochtend begint prachtig. Wij worden bij het opstaan verrast met 2 neushoorns voor de deur. Uiteraard wel in de verte maar ze liggen heerlijk te slapen terwijl […]

Kenia 26 juli Ol Pejeta 4

26 juli Wij hebben heerlijk geslapen in een fantastische tent. Tent kan je het niet noemen. Een luxe lodge met een doek erom heen. Wat is het mooi en fantastische […]

Kenia 2018 Dag 1 + 2 1

24-7-2018  Jambo!  Vandaag was het eindelijk zo ver! We gaan naar Kenia met zn tienen. Een idee waar al jaren over gesproken werd maar nu gewoon echt gaat gebeuren. Vluchtreis […]

After vacation dip

Hi mates, Mijn laatste blog was in Australie. Er gebeurde toen iets vre-se-lijks … Stroomstoring in Schiedam, onze server waar deze website opdraait, viel uit en startte zichzelf niet meer […]

Almost in Darwin…. 2

Hi!! Wat een nacht hebben we gehad. Warm warm warm. Ik lag met mijn hoofd bij het raam, te hopen op een zuchtje wind. Maar verder, wil ik hier absoluut […]

Riviercruise en Litchfield NP

g’day mate !! Katherine Gorge en Litchfield National Park We moesten vroeg op staan want we gingen op riviercruise! We werden wakker gemaakt door de vliegende honden. Sunset of sunrise, […]

Mataranka & Katherine Gorge 1

De lange reisdagen zijn voorbij, we hebben gisteren een heerlijke avond gehad. Het koelde al weer wat minder af dan vorige dagen. We hadden ook nog even gezwommen en daar […]

2 reisdagen. Outback naar top end 6

G’day all, blog is geschreven vanaf mijn telefoon  excuses voor spelfoutjes 🙂  lees er maar mooi over heen :p 10 september wat hadden wij heerlijk geslapen. Gerard vindt het bed […]

From the Olga’s to the Kings Canyon :) 7

G’day mates !! Wij verbleven 7 september na de sunset van Uluru, in het Ayers Rock resort. Unpowered, daar hadden ze geen plekken meer, dan maar een plekje met […]

Van Sydney naar Alice Springs naar Uluru 2

Hi allemaal, Vandaag zijn we gevlogen naar Alice Springs. Hier komen alleen maar binnenlandse vluchten aan. Vandaar dat we eerst naar Sydney waren gevlogen, daar kleine citytrip om vervolgens aan […]

Sydney: Walvissen en Architectuur 8

Hi All!! De reis naar Sydney was uberchill en goed te doen. Vlucht naar Dubai was bijzonder omdat we een aso naast ons hadden zitten die letterlijk zat te ssssssten […]

Nog 8 dagen! 2

Hi allemaal! Ik loop een heel erg klein beetje achter op mijn blog. Stomstomstom want ‘ we’ hebben natuurlijk wel nog het 1 en ander meegemaakt na Finland (laatste blog […]

Finland 19/20/21-01

19-1-2017   Vandaag zijn we naar de rendierboerderij geweest met de sneeuwscooter. ‘ Om 9:45 moesten we verzamelen, even weer een helm uitzoeken. We hadden vandaag een grote groep. Onze […]

Finland 17-01 + 18-01 1

16-1-2017 Avond: 20:00 Het werd helder buiten. Ik stond op springen en zei tegen Gerard ik ga naar buiten. Ik ga een mooi plekje zoeken en kijken. Er was op […]